Pali se lampica!
Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 10 od ukupno 17
  1. #1

    Pali se lampica!

    Pozdrav društvo!
    Pre neki dan sam rešio da promenim antifriz, prošle godine je sipan, ali mi sistem lagano negde gubi vodu, pa sam dolivao cele godine destilovanu vodu, pa rekoh da se osiguram. I sipan novi antifriz, sve sređeno, kad primetim da mi pušta gornje crevo za vodu. Naručio, stiglo crevo, montirano, sistem izluftiran i tad kreće problem... Naime, iako se ventilator još ne upali, počinje da titra lampica za temperaturu. Termostat je otvorio, creva vruća, pali se i ventilator, ugasi ali lampica i dalje gori. Ugasim, sve mi deluje ok. Proverim kontakte, sve u redu. Za svaki slučaj izluftiram sistem još jednom. Probam, sad je sve u redu, pomislim. Ali, ne! Čim sam napravio par krugova po kraju, upali se lampica ponovo. I svaki put isto, ugasim motor, pogledam motor, po meni ni blizu kuvanja, ali ja sam ipak laik. Sačekam malo, upalim, lampica ne svetli, stanem, sačekam da upali vent, posle nekog vremena ugasi, sve ok. Sutradan na putu do posla( nekih 5 km) se lampica ponovo upalila. I šta sad? Novi termodavač je skoro 1000 din, nije da mi žao da dam pare, ali šta ako je ovaj ok, ako je problem negde drugde... Ima li neko ideju kako da proverim šta se dešava? Da li i kako se može ispitati ispravnost termodavača? Možda problem pravi termostat...?

  2. #2
    Renault 4 Alpine Avatar od  doctor
    Član od
    27.02.2009.
    Aktivnost
    08.10.2021
    Lokacija
    Kraljevo-Kragujevac
    Godine
    39
    Poruke
    2,469

    Re: Pali se lampica!

    Ako su sva creva topla,ako pumpa necuri,ako nema vazduha u sistemu,može biti da je neispravan termodavač na hladnjaku?
    A možda se neko javi ko je imao slično iskustvo?
    Mogu biti i gremlini,tj neki mulj koji koči sve?
    NAMA DOBRO,A NIKOME ZLO

  3. #3
    Renault 4 Alpine
    Član od
    05.02.2008.
    Lokacija
    Pula,Hrvatska
    Godine
    40
    Poruke
    917